۱۳۹۰ اسفند ۶, شنبه

توضیحی درمورد داستانمون


سلام 
بیشتر دوستانی که با وبلاگ ما آشنا هستن میدونن که ما به نوشتن علاقه داریم و یه داستانی هست که یک ساله دوست داریم بنویسیمش و دوهفته پیش شروع کردیمش و میخوایم توی این وبلاگ بذاریمش، کامل نیست ولی چند قسمت اولش رو نوشتیم و میخوایم همینطور که پیش میره توی وبلاگمون بذاریمش. برای اینکه داستان رو بهتر تصور کنید برای هر شخصیت  یه بازیگر یا یه شخصیت معروف در نظر میگیریم ، قبلا یه داستان نوشتیم به نام "چی میشه؟ که عشق اتفاق می افته" که با بازیگرای هندیه و چند سال پیش نوشتیمش و اینم لینک وبلاگشه. این داستانی که میخوایم براتون بذاریم چون درمورد یه سری از خواننده های کره ای هست توی این وبلاگ هم میذاریمش، یه وبلاگ جداگانه هم داره که این آدرسه و فیلتر نیست.
چون ما داستان نوشتن رو اصولی بلند نیستیم و عشقی مینویسیم، سعی میکنیم جوری بنویسیم که انگار یه فیلم رو دیدیم و حالا برای شما تعریف میکنیم. این داستان که میخوایم بنویسیم از جایی شروع شد که یه شب با دختر عمومون نشسته بودیم و داشتیم درمورد گروه 2PM حرف میزدیم که یهو رفتیم توی خط داستان و اونموقع تصمیم گرفتیم که قضیه ی داستان از چه قرار باشه. الان ما (مرضیه و منصوره) همون داستان رو میخوایم براتون بنویسیم ولی با یکمی تغییرات. 
اسم داستان "وقتی سه دختر به 2PM بپیونده" هستش، که همینطور که از اسمش معلومه درمورد گروه 2PM و سه تا دختره، شخصیتهای گروه 2PM یه خصوصیاتی از خودشون رو داره ولی قطعا خودشون نیستن و فقط تخیلات ماست و سه تا دختر ها مرضیه و منصوره و نسترن (نسترن دختر عمومونه) هستن که اینا هم یه شباهتهایی به ما سه تا دارن ولی خیلی از خصوصیاتهاشون هم توی تخیلاتمون بهشون اضافه کردیم. اگه یه موقع توی داستان حرفی یا رفتاری یا چیزی که دوست ندارید درمورد شخصی که دوست دارید (منظورمون اعضای گروه 2PM هستن) بود از همین الان معذرت خواهی میکنیم ، چون ما خودمون همه شون رو خیلی دوست داریم نمیخوایم به هیچ کدومشون توهین بشه و اگه چیزی هم هست فقط برای شوخیه.
این نقاشی هم مربوط به همین داستانه و بنر سایت داستانمون هم هست
topnew~0.jpg

یه توضیحی هم درمورد شخصیتها بدیم:
مرضیه: 24 ساله دختری شیطون، ظاهر و رفتارش کمتر از سنش نشون میده.
منصوره: 21 ساله دختری ساده، عینکی هم هست.
نسترن: 16 ساله دختری شجاع و روی مد.

اینم درمورد گروه 2PM برای کسایی که باهاشون آشنایی ندارن:
جونسو: 24 ساله آقای خوش صدای گروه. (تازه وارد 24 سالگی شده)
نیکون: 23 ساله پرنس تایلندی گروه.
تکیون: 23 ساله گربه ی جذاب گروه.(تازه وارد 23 سالگی شده)
وویونگ: 22 ساله جوجه ی بانمک گروه.
جونهو: 22 ساله امپراتور شیرین گروه. (تازه وارد 22 سالگی شده)
چانسونگ: 22 ساله کوچولوی خوش خوراک گروه. (تازه وارد 22 سالگی شده) البته بدون درنظر گرفتن هیکلش کوچولوئه.
** اونهایی که توی دو ماه اخیر تولدشون بود و تازه وارد سنشون شدن جلوشون نوشتیم.**

شخصیتهای مکمل:
پارک جینیونگ: مالک شرکت JYP (شرکتی که 2PM براش کار میکنن)
لی جوسوب: مدیر برنامه ریزی گروه 2PM.

اینم توضیحی درمورد نحوه ی نوشتنمون:
برای بیان کردن مکان و زمان مثل فیلمنامه ها نوشتیم و با عوض شدن سکانس با فونت پرنگتر زمان و مکان رو نوشتیم. یه اصطلاحاتی رو هم استفاده میکنیم که پایین براتون توضیح دادیم یعنی چی. هر قسمت داستان هم یه عنوان داره که توی عنوان پست مربوط به همون قسمت نوشتیمش. نقاشی بعضی از صحنه ها رو هم وسط داستان گذاشتیم.
داخلی: یعنی مکانی که سقف داشته باشه، مثل خونه، ماشین....
خارجی: یعنی مکانی که سقف نداشته باشه، مثل پارک و خیابان و ....
برش به: معمولا برای سکانسهاییه که شخصی توی فکر میره یا توضیحی از گذشته س.
   
امیدواریم که از شخصیتها و داستان خوشتون بیاد. سعی میکنیم که هر هفته دو قسمت، توی روزهای سه شنبه و جمعه بذاریمش.

هیچ نظری موجود نیست: