۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

خلاصه و کپچرهای قسمت دوم سریال My GF is a Gumiho

آخر قسمت اول نشون داد که گومیهو مهره ش رو از د وونگ گرفت. حالا توی قسمت دوم چی میشه؟ چه بلایی سر د وونگ میاد.

http://korean-cute.sosugary.com/albums/userpics/10001/Snap_2010_09_11%2021_38_53_002.jpg

وقتی گومیهو مهره ش رو از د ووگ میگیره، د وونگ بی هوش میشه و می افته و گومیهو میخواد بره که یاد اونموقع می افته که د وونگ از ترس گراز برگشت پیش خودش و دلش میسوزه و دوباره مهره ش رو برمیگردنه به د وونگ.
وقتی د وونگ به هوش میاد میترسه و میخواد از دست گومیهو فرار کنه ولی هر چی فکر میکنه نمیتونه و آخر میره و از سیمی که برای فیلمبرداری فیلم اکشن استفاده میکنن آویزون میشه ولی بازم نمیتونه و همون بالا گیر میکنه و از اون پایین گومیهو دهنشو باز میکنه و میگه الان میفتی تو دهنم و میخورمت  حالا از شانس بد د وونگ همین موقع بابابزرگش بهش زنگ میزنه ولی تا میخواد گوشی رو از جیبش برداره موبایل میافته جلوی گومیهو... گومیهو که تا حالا موبایل ندیده تعجب میکنه و از اون ور بابابزرگه هی میگه د وونگ کجاست و گومیهو میگه رومه............ از طرفی هم که د وونگ که آویزونه داره سعی میکنه نیفته پایین، بابابزرگه صداشو میشنوه و فکر بد میکنه.
گومیهو به د وونگ میگه تا وقتی که مهره م توی بدن توئه نمیتونم بذارم تو بری و توی مدرسه پیش د وونگ میمونه. د وونگ از ترس اینکه گومیهو نخورتش میره لباس جنگجوهای قدیم رو میپوشه و میخوابه. 
د وونگ توی اینترنت اخبار گم شدن روباه توی نقاشی رو میبینه و میفهمه که خودش باعث شده گومیهو آزاد بشه. یادش میاد که وقتی داشت نه تا دمو میکشید یه خال هم روی شونه ش افتاد، میره پیش گومیهو و میبینه که روی شونه ی گومیهو هم یه خال هست بهش میگه من آزادت کردم مسئولیتت رو قبول میکنم....  درست همین موقع دوستای د وونگ پشت در هستن و جمله ی آخر رو میشنون و میان تو میگن د وونگ ازت انتظار نداشتیم خیلی .........
دونگ جو که میدونه گومیهو آزاد شده دنبالشه تا برگردونش توی همون نقاشیه، وقتی گومیهو رو میبینه متوجه میشه شبیه یه گومیهوی دیگه س که مربوط به چندین سال پیشه و با خنجری که توی دستشه کشته ش، از این که خیلی شبیه همن تعجب کرده. 

MGIG-0026.jpg MGIG-0027.jpg MGIG-0028.jpg MGIG-0029.jpg MGIG-0030.jpg MGIG-0031.jpg MGIG-0032.jpg MGIG-0033.jpg MGIG-0034.jpg MGIG-0035.jpg MGIG-0036.jpg

د وونگ با دوستش درمورد گومیهو حرف میزنه که مجبور میشه بگه گو فامیلیشه و می هو اسمشه، اینطوری میشه که د وونگ برای گومیهو اسم هم انتخاب میکنه گومیهو هم از اینکه اسم داره خوشحال میشه.
د وونگ برای اینکه بفهمه می هو (گومیهو) از چی بدش میاد مستش میکنه و میگه بگو هویی، هویی و نوک انگشتهاشون رو به هم میزنن  (الهی بمیرم) باهم دوست میشن و می هو هم آخر سر اعتراف میکنه که از آب بدش میاد. (از آبهایی مثل دریا و رودخونه اینا)
می هو با دوست د وونگه که یهو هه این (دختری که د وونگ دوستش داره) می هو رو میبینه و میهو بهش میگه من دوست د وونگم ولی اونا اشتباهی فکر میکنن که دوست دخترشه، ولی د وونگ خودشو سریع میرسونه و میگه این دوست دخترم نیست... می هو هم با ناراحتی به د وونگ نگاه میکنه..... 

MGIG-0037.jpg MGIG-0038.jpg MGIG-0039.jpg MGIG-0040.jpg MGIG-0041.jpg MGIG-0042.jpg MGIG-0043.jpg MGIG-0044.jpg

یعنی چی میشه؟ حالا که د وونگ دوست می هو نیست، می هو، د وونگو میخوره؟؟؟

پایان قسمت دوم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

چرا ادامه نمیدید
کارتون عالی بود تنها سایتی که خلاصه این سریال زیبا ر پوشش میداد شما بودید که متاسفانه دیگه ادامه نمیدید
اخه چرا؟