۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

خلاصه ی قسمت اول و تبلیغ سریال !Marry Me, Mary

سریال مری تمام شب رو بیرون مونده در ژانر کمدی-رمانتیک نشون میده که چطور همزمان دوتا ازدواج قلابی اتفاق میافته، اسم دیگه ی سریال Marry Me, Mary! (با من ازدواج کن، مری) هستش. این سریال قراره از هشت نوامبر2010 شروع به پخش بشه.

خلاصه ی قسمت اول:
مری دختر سرزنده ایه که حتی وقتی وسایل خونش به مزایده گذاشته میشه هم ناامید نمیشه، اون برای یه دوست پولدارش توی کالج کار میکنه و تصادفی با ماشین به یه نفر میزنه اونم کسی نیست جز موو کیول که خواننده س و برای اجراش دیرش شده و میگه من خوبم و میزاره میره ولی مری دنبالش میره تا مطمئن بشه که اون آسیب ندیده و اینطوری اجرای موو کیول رو میبینه. اونا دعواشون میشه و با هم میشینن مست میشن و کاری میکنن که دیگه نمیشه به عقب برگردوندش.
از طرف دیگه جونگ این پسر موفقیه که سرش به کارش مشغوله و داره یه برنامه ی تلویزیونی درست میکنه، فقط باباش نگران ازدواج پسرشه. بابای جونگ این شرط میزاره که اگه ازدواج کنه برای برنامه ی تلویزیونیش بهش کمک مالی میکنه و جونگ این هم قبول میکنه. جونگ این از ژاپن میاد کره و سیو جون که یه بازیگره رو پیدا میکنه. باباهای جونگ این و مری با هم موافقت کردن که بچه هاشون با هم عروسی کنن. وقتی بابای مری میاد خونه میبینه دختر معصومش با یه مرد غریبه توی یه خونه هستن. اون باورش نمیشه، یعنی مری و موو کیول باهم زندگی میکنن؟ شب گذشته چه چیزی بین اونا اتفاق افتاده؟


این معنی دیالوگهای تبلیغ اولیه:
مری: من یه زنم که شوهر دارم، وی مری. اینجام تا زخم دامادو ببینم. آه این اون پسر مو بلند قبلی نیست؟ اون خواننده ی اصلی یه باند مستقله. به خاطر تصادف ما بحثمون شد. اون توانایی پول درآوردن نداره، اما هنوز با زنها احاطه شده. به عنوان کاندید داماد نهایی، اشتباهترین انتخابه. اما اون مردیه که اثر عاطفی داره.

موو کیول: تو برو خونه (سر مری رو ناز میکنه)
مری: اما من قبلا یه شوهر دیگه دارم؟ (نشون میده که مری وسط موو کیول و جونگ این با لباس عروس دست در دست هم وایستادن)

در مورد شخصیت های سریال
70769039.jpg

موو کیول: خواننده و گیتاریست یه بانده. دوست نداره زیاد حرف بزنه و جوابهای کوتاه میده. چون تمام چیزی که نیاز داره موسیقیه. موفق باشه یا نه براش اهمیتی نداره. اون میخواد کل زندگیشو اینطوری زندگی کنه. بخاطر زخم احساسی که مامانش گذاشته از زنها خوشش نمیاد. اون فقط یه پسر بدیه که از همه چیز فرار میکنه. یه مردی که نمیخواد ازدواج کنه، دختری به اسم مری رو میبینه و از اون لحظه اتفاقات زیادی میافته. موقعیتی که نتیجه ش میشه ازدواج 100 روزه ی قلابی. مردی که نمیفهمه خانواده چه هدفی داره و نمیدونه عشق واقعی چیه. اون عاشق مری میشه، یه دختر وفادار و جانسپار که هر روز تلاش میکنه که زندگی کنه. موو کیول و رقیبش جونگ این جنگ مردونه ای رو شروع میکنن. که زندگیشو به کلی تغییر میده.

47094582.jpg

مری: اون دختر سرزنده ایه که یادآور مادر مرحومشه.... با اینکه خوشگله اما اخلاق بد باباشو داره. به خاطر مشکلات باباش زندگی مری سخت شده. اما برای مری باباش بهترین بابای دنیاس. اون در حال حاضر از مدرسه مرخصی گرفته چون نمیتونه شهریه رو پرداخت کنه. اون هیچ استعدادی نداره پس برای پرداخت بدهی ها کارهای عجیب میکنه. بخاطر نقشه ی ازدواج باباش، مجبور میشه با موو کیول عکسهای قلابی عروسی بگیره و در نتیجه اون توی دو تا عروسی قلابی می افته.

28319678.jpg

جونگ این: اون در راس شرکت برنامه های موسیقی تلویزیونه. اون مغرور و بی خیاله یه پسر پولدار واقعی. از نظر خانم ها اون خوشگله، پولداره و شغل خوبی داره. اون بهترین شوهر دنیاس. اون اجازه نمیده کسی توی نظم زندگیش دخالت کنه. تنها نقطه ضعف جونگ این بی نقص پدرشه. برای دست یافتن به آرزوهای پدرش اون باید پسر مهربونی باشه. اون بدون هیچ دلبستگی ای ازدواج 100 روزه ی قلابی میکنه. اما عاشق مری میشه. ولی اون موو کیول رو پیدا میکنه از یه طرف مری زن قانونیشه و از طرف دیگه موو کیول رقیب عشقیشه. این سه تا با عشق به هم وصل میشن. این وسط سیو جون هم قاطی ماجرا میشه و قضیه از این هم آشفته تر میشه.

66549412.jpg

سیو جون: اون از یه خانواده ی پولداره، شخصیت قوی هم داره. یه بازیگره که فیلمهای سینمایی رو به سریال تلویزیونی ترجیح میده. اون چند سال قبل دوست دختر موو کیول بوده. بعضی وقتها پنهانی اجراهای موو کیول رو میبینه و اون هم مثل موو کیوله. و بلاخره دوباره همدیگه رو میبینن. اون با جونگ این قرار داد یه کار تلویزیونی رو امضاء کرده و نظر مثبتی در مورد جونگ این داره. اون بین موو کیول و جونگ این مونده.

هیچ نظری موجود نیست: