۱۳۹۳ مهر ۹, چهارشنبه

داستان «من به کسی نیاز دارم تا...» - I Need Somebody To

نسخه ی PDF داستان "من به کسی نیاز دارم تا..." رو آماده کردیم، این نسخه چند تا سکانس اضافه تر از نسخه ای که قبلا توی وبلاگ گذاشتیم داره و همچنین عکسهایی هم برای بعضی سکانسها درست کردیم که بهتر تصور بشن. میتونید از لینک زیر دانلودش کنید. 
لطفا فایلهای داستانهامون رو دوباره آپلود نکنید و اگه دوست دارید جایی بذاریدش از همین لینکهایی که خودمون گذاشتیم استفاده کنید

توضیح کوتاهی در مورد داستان:
این داستان درمورد روابط بین انسانها و احساساتی که طرف مقابل با رفتارهاش باعث میشه بهش داشته باشی هستش. شش تا پسر شخصیت اصلی داستان هستن که هرکدوم ماجرای خودشون رو دارن پس همونطور که توی پوسترها و ویدئوها معلومه هرکدوم جمله ی عنوان داستان رو متفاوت کامل میکنن.

پوسترها و ویدئوهای داستان
   
  
 


ویدئوی کوتاه برای کل شخصیتها
لینک دانلود ویدئو I Need Somebody To

==========

مینجون: "من به کسی نیاز دارم تا بهم وفاداری رو نشون بده"
لینک دانلود ویدئو

==========

چانسونگ: "من به کسی نیاز دارم تا بهش تکیه کنم"
لینک دانلود ویدئو
==========

تکیون: "من به کسی نیاز دارم تا منو درک کنه"
لینک دانلود ویدئو

==========

جونهو: "من به کسی نیاز دارم تا دستم رو بگیره"
لینک دانلود ویدئو

==========

نیکون: "من به کسی نیاز دارم تا قلبم رو به لرزه دربیاره"
لینک دانلود ویدئو

==========

وویونگ: "من به کسی نیاز دارم تا باهاش قدم بزنم"
لینک دانلود ویدئو


هیچ نظری موجود نیست: