۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

یه تبلیغ جدید دیگه از سریال Mary Stayed Out All Night

Snap_2010_11_02 11_15_38_001.png


viewimageqf.jpg
ترجمه ی دیالوگهای این تبلیغ
توی عروسی مری و مووکیول، بابای مری داد میزنه: من با این ازدواج مخالفم.
مری: بابا
مری به باباش میگه: دیوونه ام؟ چرا باید عروسی کنم؟
مووکیول لپ مری رو میکشه: تو خیلی با نمکی
بابای مری روی پل: من همیشه برای مری مشکل درست کردم، پس سعی میکنم یه شوهر خوب براش پیدا کنم
مری به باباش: تو منو مجبور میکنی عروسی کنم، پس میتونی بدهی هاتو بدی
بابا به مری: این فقط یه انتخابه
سیوجون داره یوگا میکنه: دخترایی که به شوهرایی که خانواده براشون انتخاب کرده رسیدگی میکنن زیاد جذاب نیستن
مری: طلاق؟ چطور میتونم از کسی که باهاش ازدواج نکردم طلاق بگیرم؟
مری به مووکیول: میخواستم ببینمت چون ازت یه درخواستی دارم
مووکیول به مری: دیگه چی؟ چی ازم میخوای؟
دارن عکس میندازن مری میگه: آقا از دور عکس بگیر چهره ام زیاد معلوم نشه.

هیچ نظری موجود نیست: