۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

دوستی پرسیده بود که قرار نیست خلاصه ی سریال جدیدی رو بنویسیم؟
فعلا تصمیم نگرفیتم.... میخوایم خلاصه ی سریال "با من ازدواج کن مری" تموم بشه بعدا شاید چیزی رو شروع کنیم

=============================
دنیا خانم،اینا بهترین سریالهایی بوده که ما دیدیم
اینا کمدی رمانتیکه:
خانه ی پر
پسران برتر از گل
میس کیم میلیونر میشه
سلام بانو
دختر من
تو زیبایی
سلیقه ی شخصی
عروس 18 ساله
دوست دختر من گومیهوئه
با من ازدواج کن مری
یه مادر سه پدر
با من ازدواج کن
قصر1

اینا هم درام رمانتیکه:
زندگی جالب
هونگ گیل دونگ
هوانگ جین یی
ویروس بتهون
نقاش باد
ارثیه ی درخشان
زن داداشم 19 سالشه
 
ببخشید که اینقدر زیاد نوشتیم http://s10.directupload.net/images/110102/kp4slwdb.gif آخه نمیدونستیم چه فیلمهایی رو دیدی 

=============================

یکی از دوستان درمورد اومدن Lee Young ae به ایران گفته بود؛ ما عکسش رو دیدیم بنظرمون ساختگی بود... آخه فقط همون یه عکس هم بود.... ولی در کل چون ما اخبارش رو دنبال نمیکنیم، نمیدونیم که درسته یا غلطه

[دوست عزیز ممنون که لینکش رو گذاشتی، درسته اونجا عکسهای بیشتری بود... ولی حتی اون عکسها هم به نظر ما ساختگی اومد.... بازم میگیم ما توی اخبار لی یونگ ئه یا حتی قهوه ی تلخ نیستیم، نمیتونم با اطمینان بگیم که خبرش دروغه.... ولی بنظر ما عکسها یه ذره غیر طبیعی بود.http://s10.directupload.net/images/110106/f232rp9c.gif]

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من بودم گفتم لی یونگ ئه اومده ایران
اسممو یادم رفت بزارم
خبراش و عکساش توی هم این سایته
Bazarsafa.ir
هم توی مجله ی همشهری جوان

مینا گفت...

سلام عزیزم . به TRIPLE - S من یه سر بزن . [بوسه] حضورت باعث خوشحالی منه


جبران می کنم عزیزم [گل]

ترلان گفت...

میشه لطفا خلاصه full house و lets go to the beach رو بذارید

مهسا گفت...

سام عزیزم. لطفا خلاصه تو زیبایی رو هم بذار