۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

بخشی از تغییرات سریال Marry me Mary

قول داده بودیم که بعد از تموم شدن خلاصه های "با من ازدواج کن مری" بگیم که نویسنده ش میخواسته آخرش رو چطوری تموم کنه......

http://korean-cute.sosugary.com/albums/userpics/10001/mary1.jpg

جانگ گیون-سوک بعد از تموم شدن سریال توی یکی از دیداراش با طرفداراش در این مورد گفته که طی فیلمبرداری بین بازیگرا، با شبکه ی کی بی اس ، نویسنده و کارگردان بحثهای زیادی بوده. خیلی از جاها بوده که به خودش میگفته «من نمیتونم این قسمتو اینطوری بازی کنم» خلاصه اینطوری بوده که خود بازیگرا دیالوگهاشون رو میگفتن و این براشون اصلا ایدآل نبوده. بدترین قسمتش اینه که قرار بوده موو-کیول توی قسمت 15 بمیره!!!!!!!!! گیون-سوک بعد از خوندن فیلمنامه ی قسمت 15 نمیتونسته قبول کنه که موو-کیول بمیره، فقط 3 روز وقت داشتن و توی اون مدت بدون وقفه برای تغییر دادن فیلمنامه سعی میکرده. بعد از اینکه موفق شده فیلمنامه رو عوض کنه. روز فیلمبرداری گیون-سوک پیشنهاد داده که از ماشین موو-کیول برای زمانی که جونگ-این دیگه هیچی نداشت استفاده کنن و گیون-سوک فکر میکنه که این صحنه ی فیلم خیلی خنده دار بوده. (واقعا خیلی خنده دار بود اکثر کسایی که فیلم رو دیده بودن از این صحنه ی فیلم خیلی خوششون اومده بود). 
یه صحنه ی دیگه ای که عوض شده، صحنه ایه که مامان موو-کیول براش غذا درست کرده بود (قسمت 15). این صحنه قرار بوده خیلی ناامید کننده باشه و مامان موو-کیول بهش حرف های خیلی ناامید کننده ای بزنه. اونوقت جوری بوده که حرفهای مامانه بیشتر توی چشم میومده تا احساسات موو-کیول. ولی حالا که عوض شده بیشتر احساسات موو-کیول دیده میشه و وقتی غذای مامانش رو میخوره یاد مری میافته و احساساتش منفجر میشه. 
خلاصه تغییرات فیلمنامه زیاد بوده و دیگه نمیشده که همه رو بگه ولی خدایی خیلی نامردی میشد اگه موو-کیول میمرد، اگه سریال کمدی نبود یه چیزی، چرا باید میمرد؟؟؟!!!! مگه سریال تراژدی بود..... درسته در طی سریال خیلی جاها خندیدیم و خیلی جاها با بازیگرا اشک ریختیم ولی اگه موو-کیول آخرش میمرد، از هرچی فیلمه ناامید میشدیم..... ما خودمون عاشق تک تک صحنه های فیلم هستیم و بنظرمون اگه اونطوری تموم میشد تمام فیلم حیف میشد. 
با اینکه عوامل سریال با هم بحث داشتن ولی از بازیگرا گرفته تا کارگردان، آهنگسازی، گریم، تدوین و همه و همه ی عوامل با هم دست به دست هم یه فیلم عالی رو ساختن. توی این سریال یه صحنه ها و دیالوگهای خیلی ساده اینقدر قشنگه که دوست داریم هزاران بار نگاهشون کنیم. شخصیت موو-کیول با اینکه یه نقصهایی داشت و از عشق و خانواده و اعتماد و.... سر درنمیآورد ولی اینقدر دوستداشتنی بود که ناخودآگاه عاشقش شدیم. جونگ-این هم به ظاهر مستقل بود ولی اسیر باباش بود، در کل شخصیت قشنگی داشت و مطمئنیم اگه مری زودتر عاشق موو-کیول نمیشد حتما بین دوتا پسر ناناز میموند که کدومو انتخاب کنه. مری هم دختری ساده و دوست داشتنی و خیلی با نمک بود که با اینکه تا بحال با هیچ پسری رابطه نداشت ولی خیلی خوب میدونست که چطور با وفاداری رابطه ش رو حفظ کنه. خوبیش اینجا بود که هیچ کدوم از شخصیتهای اصلی فیلم منفی نبودن. ما دلمون میخواد دوباره از اول نگاهش کنیم .... اگه ندیدیدش پیشنهاد میکنی ببینید، امیدواریم که شما هم از دیدنش لذت ببرید.  

۲ نظر:

mahboobeh گفت...

سلام دوستان من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم
خودم تو فیس بوک یه صفحه دارم به نام " سریالهای کره ای " که اونجا هر سریالی که میبینم یه خلاصه ای مینویسم و نظرم رو دربارش میگم میبینم که شما هم مثل من به این سریالها علاقه دارید خواستم از این طریق شما رو دعوت کنم یه سر هم اونجا بزنید تابیشتر درباره سریالها با هم تبادل نظر کنیم
من خودم حدود 130 تا سریال دیدم و خیلی دوست دارم دوستانی رو پیدا کنم که اونها هم مثل من علاقمند باشن و بشه باهاشون در مورد سریالها حرف زد
خوشحال میشم که اونجا ببینمتون

ناشناس گفت...

ناراحت نشی چون تو طرفدار سرسخت این فیلم بودی
من از این فیلم اصلن خوشم نیومد
پسره تو سریال تو زیبایی خیلی عای بازی کرده بود من سریالش را 7بار دیدم
عاشق شخصیتش بودم
اما اینجا نه اصلا خوشم نیومد ازش
از فیلم