۱۳۹۰ تیر ۸, چهارشنبه

خلاصه و کپچرهای قسمت هجدهم سریال 49 روز - 49Days

بعد از اینکه یی-کیونگ، هان-کانگ رو بغل میکن، هان-کانگ بهش میگه: «جی-هیون تویی؟) یی-کیونگ چیزی نمیگه و اشک میریزه، هان-کانگ که فهمیده جی-هیونه بهش میگه «وقتی جی-هیون بیدار شد بهش بگو که بهم بگه الان چی میخواست بگه و بدون خداحافظی نره» از اون طرف هم مین-هو از دور نگاهشون میکنه و عصبانی میشه. یی-کیونگ به جی-هیون میگه: «اگه من میتونستم زندگیم رو با تو عوض کنم، عوض میکردم. چقدر خوب میشد که من میتونستم دنبال یی-سوو برم و تو هم میتونستی کنار هان-کانگ بمونی» جی-هیون میگه: «مذخرف نگو، یی-سوو منتظر اینه که بتونه تو رو ببینه» خلاصه یی-کیونگ دلش میخواد که جای جی-هیون بمیره این-جونگ که از جی-هیون میترسه، مین-هو بهش میگه بره و جی-هیون رو بکشه، ولی این-جونگ ناراحت میشه و گریه میکنه. جی-هیون از یی-کیونگ میپرسه: «زمانهایی رو من توی جسمت هستم و کارهایی که میکنم رو یادت میاد» یی-کیونگ میگه: «فقط دیشب رو یادمه، با اینکه ناراحتم ولی نمیتونم کاری کنم» یی-کیونگ فکر میکنه که یی-سوو برای اینکه ببرتش میخواد بیاد به دیدنش. یی-کیونگ (جی-هیون) هم به زمانبند (یی-سوو) میگه که یی-کیونگ چه فکری میکنه و زمانبند (یی-سوو) هم ناراحت میشه.

49D-0592.jpg 49D-0593.jpg 49D-0594.jpg 49D-0595.jpg 49D-0596.jpg 

این-جونگ به مین-هو میگه: «تو رفتی طرف یی-کیونگ تا بازم از جی-هیون خواستگاری کنی» مین-هو هم میگه: «آره تا جی-هیون هست تو هم نمیتونی پیش من بمونی» این-جونگ هم پا میشه میره بیمارستان تا جی-هیون رو بکشه، جی-هیون هم که توی اتاقه داره نگاهش میکنه و متعجبه که این-جونگ حتی تا اینجا پیش رفته، این-جونگ میخواد ماسک اکسیژن جی-هیون رو جدا کنه، هان-کانگ از راه میرسه و نمیذاره (هان-کانگ مادر و پدر جی-هیون رو فرستاده خونه و توی بیمارستان مونده) هان-کانگ میره سر مین-هو غر میزنه که «تو باعث شدی زنی که دوستت داره، بخواد زنی که یه زمانی دوستت داشت رو بکشه، اگه جی-هیون بره با من میخوای چیکار کنی؟» هان-کانگ یهو توی اتاقش دوربین جی-هیون رو پیدا میکنه و فیلمی که از دوستاش گرفته بود رو میبینه و میفهمه که اون چقدر تلاش کرده، هان-کانگ گریه میکنه و میخواد جی-هیون رو نجات بده، یی-کیونگ (جی-هیون) هم میشنوه و میره میشینه زار زار گریه میکنه و به زمانبند (یی-سوو) میگه: «فقط یه بارمم که شده میخوام به عنوان جی-هیون برای هان-کانگ زندگی کنم. هیچ راهی نداره؟ نمیشه این 3 روز باقی مونده ام رو با دیدن هان-کانگ برای 3 دقیقه عوض کنم؟» ولی همچین چیزی نمیتونه اتفاق بیوفته.

49D-0597.jpg 49D-0598.jpg 49D-0599.jpg 49D-0600.jpg 49D-0601.jpg 

مین-هو به این-جونگ پول میده و می خواد ولش کنه که مامان جی-هیون با هم میبینشون و با این-جونگ دعوا میکنه. هان-کانگ مجبور میشه بره آمریکا و فکر میکنه که هنوز 5 روز برای جی-هیون فرصت مونده (آخه خبر نداره که جی-هیون 2 روزش رو از دست داده) به جی-هیون نمیگه و میره. یی-کیونگ (جی-هیون) توی خونه ی یی-کیونگه که صاحب خونه ش میاد و میگه که چون مین-هو اینجا زندگی نمیکرده قرارداد رو امضاء نکرده. یی-کیونگ (جی-هیون) میفهمه که هان-کانگ رفته آمریکا و قبل از رفتنش نمیتونه ببینش، میشینه و گریه میکنه زمانبند (یی-سوو) به جی-هیون برنامه و شرایط رفتنش رو میگه. سوو-وو میره پیش این-جونگ و باهم درمورد اینکه هر دوتا دوستای جی-هیون مردایی رو که عاشق جی-هیون هستن رو دوست دارن درد و دل میکنن. جی-هیون هم که فردا باید دنیا رو ترک کنه، به مردم و دنیای اطرافش یا حسرت نکاه میکنه Sigh

49D-0602.jpg 49D-0603.jpg 49D-0604.jpg 49D-0605.jpg 49D-0606.jpg 

یی-کیونگ (جی-هیون) برای سالگرد ازدواج مامان و باباش از سوو-وو کیک میخره و بهش میگه: «تو دوست خوبی هستی و جی-هیون تو رو خیلی دوست داره» سوو-وو هم یاد جی-هیون میوفته و دلش براش تنگ میشه. یی-کیونگ (جی-هیون) میره بیمارستان و برای مامان و باباش آهنگ میذاره (آهنگ ایتالیاییه) و جی-هیون از جسم یی-کیونگ درمیاد و همینطور که با غم و حسرت به مامان و باباش نگاه میکنه شعر کره ای همون آهنگ رو میخونه و گریه میکنه یی-کیونگ هم که بالا سر جسم جی-هیون ایستاده غمگین و ناراحت گریه میکنه.Begging یی-کیونگ با دیدن این صحنه احساسی شده به جی-هیون میگه: «بعضی از مادر و پدرها اینطورین و بعضی ها هم بچشون رو ول میکنن» گذشته ش و اینکه یی-سوو چقدر براش مهم بوده رو برای جی-هیون تعریف میکنه و ازش بخاطر اینکه باعث مرگش شده عذرخواهی میکنه ولی جی-هیون ازش میخواد که شاد زندگی کنه. 

49D-0607.jpg 49D-0608.jpg 49D-0609.jpg 49D-0610.jpg 49D-0611.jpg 

صبح یی-کیونگ از خواب بیدار میشه و میبینه جی-هیون نیست، جی-هیون لوازم و لباس خریده و برای یی-کیونگ گذاشته و یی-کیونگ با دیدنش اشکش درمیاد. جی-هیون با زمانبند (یی-سوو) میره تا سوار آسانسور بشه. از اینطرف هم دکتر میگه که امیدی به بیدار شدن جی-هیون نیست ولی وقتی زمانبند (جی-هیون) میخواد آسانسور رو ظاهر کنه یهو دوتا اشک توی گردنبند جی-هیون جمع میشه زمانبند (یی-سوو) و جی-هیون متعجب میشن... از اینطرف هم مامان جی-هیون و سوو-وو بالا سر جسم جی-هیون گریه میکنن که یهو جی-هیون چشماش رو باز میکنه.......

49D-0612.jpg 49D-0613.jpg 49D-0614.jpg 49D-0615.jpg 

پایان قسمت هجدهم

بلاخره جی-هیون موفق شد دوتا اشک دیگه رو هم بدست بیاره... یعنی بعد از بیدار شدنش چیکار میکنه؟


هیچ نظری موجود نیست: