۱۳۹۱ خرداد ۳۱, چهارشنبه

معرفی داستان «انتخاب من»

امروز میخوایم یه معرفی مختصر از شخصیتهای داستان جدیدمون «انتخاب من» بنویسیم. داستان رو هنوز کامل نکردیم و فعلا  فقط 10 قسمتش رو نوشتیم ولی تصمیم گرفتیمم زودتر بذاریمش و از 20 تیر شروعش میکنیم و هر هفته دو قسمت، سه شنبه ها و جمعه ها میذاریم.

این پوستری هست که براش درست کردیم

نوشته های روی پوستر:
ما با هر انتخاب آینده ی خودمون رو درست میکنیم
نیکون: "ازت حمایت میکنم."
جونهو: "قول میدم... خوشحالش میکنم."
وویونگ: "توی قانون من عشق نیست."
جونسو: "ای کاش... هیچوقت اونو توی اون موقعیت نمیدیدم."
چانسونگ: "هیچوقت بدون عشق ازدواج نمیکنم."
مین: "نمیتونم هیچ آینده ای رو با اون ببینم."
سوزی: "باید فراموشش کنم."
سوهی: "هرگز دست بردار نیستم."
یوبین: "عشق برای من دردناکه."
یئون: "تو تنها امید منی."

اینم یه خلاصه ی کوچیک از داستان:
درمورد 10 شخصیت هست که توی یه دانشکده ی هنر با هم برخورد میکنن، این 10 نفر بعضی ها با هم دوستن، بعضی ها عاشق و بعضی ها هم اصلا همدیگه رو نمیشناسن. ولی هر کدوم توی زندگیهاشون مشکلاتی دارن که باید سر اون مشکلات یه راهی رو انتخاب کنن، توی حل مشکلات بعضی ها بهم کمک میکنن و بعضی ها هم خودشون باعث مشکل دیگری هستن. حالا هرکسی چه مشکلی داره و چه راهی رو انتخاب میکنه توی داستان معلوم میشه...

هیچ نظری موجود نیست: